Händelserik dag?

Publicerat 2010-06-08 23:25:30 | i kategori

Besök hos Joline farmor först, sedan hemåt så Joline fick mat i magen, sen åkte vi även till hennes mormor en sväng. Och lagom framme att parkera utanför min mamma så luktar bilen jätteilla.
Ut kliver jag och ser att de ryker ju från motorn, upp med motorhuven och världens moln kommer då därifrån.
Shiiiiit!!! Tänkte jag, va fan är det som händer? Ringer upp till mamma och hon kommer ut, vi konstaterar ganska snabbt att det är oljeläckage, av anledningen att det vart dåligt med olja(eller ingen olja alls i bilen) så antagligen har topblockspackningen gått.. Skitbil! Jag som trodde de va lugnt på bilfronten snart. Men nepp nu är vi nog utan bil oxå (om det är så som vi tror). Bilen står kvar i stan och jag fick låna mammas bil hem.. Men den ska tillbaka imorgon. Sen vetifan! Känns som jag har annat viktigare att bry mig om just nu så det rörde mig knappt i ryggen! men tråkigt såklart, när man bor på landet och är beroende av bil :o(

Efter vi vart hos mamma så åkte vi bara en sväng til maxi. Och Joline somnade direkt när vi kom hem och hon fått välling! Hon var lite gnällig i ettpar timmar idag innan hon somnade, så jag var säker på att hon skulle somna snabbt. Jag börjar även nästan bli säker på att det är tänder på G ;oP
Återstår att se..




 

Postat av: Jenny

Vilken snygg huvtröja Joline har på sig! Vart hittar men en sån?

2010-06-09 @ 07:37:40
URL: http://mindotterfreja.blogspot.com
Postat av: Malin, Alice & Lowes Mamma.

Vad söt hon är :)



Har du gjort din blogg design själv? :)

2010-06-09 @ 17:01:40
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: