Big mistake

Publicerat 2010-06-07 14:45:22 | i kategori

Never try this.. Gissa om jag kände mig dum när jag i en SD minneskortsläsare pillat in ett MINI SD-kort. Herregud så korkat!
Där satt den fast, och jag som bara skulle prova om det gick. Satt där som ett fån och undrade hur fan jag skulle få ut den samtidigt som jag tänkte att det gör inget jag har ju ett till(ännu mer korkad, vad har jag för nytta av mitt andra när jag inte kan sätta det i datorn för att det sitter ett annat ivägen).
Jag googlade problemet(i tanken om att här får jag väl inga svar, det är väl ingen som testat nåt så korkat, det är jag nog ensam om; att va så dum). MEN sepåfan.. Fick upp hur mkt som helst. Så fler av världens befolkning är lika korkade som jag, haha!

Om jag garvade när jag läste andras förfrågningar och svar om problemet!
Endel föreslog dammsugaren (precis de första jag tänkte på) haha. Endel skrev om att stänga av datorn och  böja till ett gem eller liknande.. Jag kliade mig i huvet å tänkte att vafan de här löser jag aldrig utan att lämna in!
Men jag testade med att vika ihop en pappersbit å höll datorn med kortläsaren neråt å pillade med pappret, NEJ den satt fast!
Sen gick jag på med Tobbes lilla steriomejsel när jag började bli frustrerad, det funkade. Fick lixom DRA ut kortet.. Och inget gick sönder ;o)

JAG GÖR ALDRIG OM DET!! haha..
Så nu vet ni det, ni behöver inte testa, det händer inget roligare än att det fastnar!! ;oP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: