Villervalla Overall.

Publicerat 2010-01-21 13:30:44 | i kategori Shopping/Tips

Några timmar senare!
Och en heeeelnöjd mamma :o) Jolines overall kom med posten förut, som väntat :o)
Å sååå himla fin den va! Helt perfekt. Lite lagom stor sådär som en overall ska vara så man får plats med vilka kläder man vill under, å så dom små inte växer ur den direkt! Och dessutom alldeles lagom tjock(fodrad), lagom tät osv!! Kunde inte bli bättre!
Det är bra ibland att man inte ger sig när man letar efter nåt speciellt man vill åt :oP

Det var ju 2 saker jag letat efter i villervallas kollektion(förra årets tror jag) dels denna overall men sen även en speciell body med matchande byxa! Ja ja de dyker kanske upp såsmåningom! skam den som ger sig!! :oP






 

 
 

Nu tänker jag inte tänka på overall mer iaf :o)


 
(Klickbara)



Ville bara visa er så fin den va och tala om hur nöjd jag blev! :o)

Nu ska jag sätta fart med maten, och det blir(kanske lite konstig blandning) potatisgratäng och ugnstekt falukorv!
Jag vet inte om man brukar ha de ihop men jag vart sugen påt iaf!

Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Så himla fin den var!! :)

2010-01-23 @ 19:39:38
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: