Våran Lördag i KORThet! haha..

Publicerat 2010-01-31 01:42:54 | i kategori

Fyndigt! hahaha...
Här sitter jag ensam vaken mitt i natten, tyst är det.. och både Joline och Tobbe sover som ena stockar däruppe!
Joline la jag vid kl 22.30 efter mat, och det tog inte många minuter innan det var tyst i babyvaken :o)
Då sussa hon sött!

Den här dagen sprang iväg som alla andra, har hunnit greja lite med köket idag, men inte klart än på långa vägar(och jag ska väl tillägga att Tobbe har gjort den största insatsen med köket idag)..



Här hade vi oss en liten diskussion "om att vända på sig"
(samtidigt som senaste videoklippet)
hon säger dock mest "AaaaaaooM"



 Pooose! :oP
Sooom din mamma älskar dig hjärtat!


 
 Sen var det dags att åka till maxi och handla...
 Det ser ut som hon svarar mig på nån fråga och rycker på axlarna och visar med händerna;
"inte vet jag mamma"
HAHA



Och hemkommna från affärn, med en ny napphållare!
Den andra e puts väck och vi har saknat den.
Så vi tog en lysande grön så vi hittar både den och nappen i fortsättningen :o)
hihi...


Nu säger jag nog Godnatt här oxå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: