Tillbaka i rutan.

Publicerat 2010-01-19 21:25:58 | i kategori

Godkväll..
En lugn och skön dag har vi haft.. Eller jag ska väl säga lugna och sköna dagar! Har ju inte vart så aktiv här i bloggen på några dagar, men idag tog jag mig i kragen och iaf påbörjade renoveringen av bloggen! Dock inte klar än.. Men om några dagar ska jag nog vara klar med ny header och lite småpill oxå!

Två saker som jag undrar är(om någon vet å kan hjälpa) hur man får en bakgrundsfärg bakom rubrikerna i menyn?? Alltså lika som jag har på rubrikerna i inläggen!!
Och hur man på nåt sätt kan korta av strecket en cm som sticker upp i headern??


Så som min blogg ser ut nu hade jag inte alls innan tänkt mig att den skulle bli.. men när jag satt å pysslade med alla koder å siffror så vart det väl ändå ganska okej tyckte jag! :o)


Bjuder på lite bilder från de senaste dagarna! Senare kommer även ett litet filmklipp oxå :oP





Lördags, 16 januari!
Mys framför tvn <3


 Från i söndags 17 januari!
Slappar i vagnen med Ninen!


 

 Idag, 19 januari!
Buus, medans jag laga mat :o)




Somsagt buuus var det!!
Hon har kommit på att det är både gott att snutta på kläderna(syns),
och att sparka på sakerna som hänger över babysittern(bågen)..
Det tvekas inte längre om det är tillfällighet eller inte ...
För hon gör det om å om å om igen!!


Återkommer om en stund med filmsnutten :oP

Postat av: Fiii - Vincents mamma

Kolla www.designadinblogg.se (om du inte redan gjort de) där står de mesta om design. =)

om du menar att du vill att headern ska börja längst upp så finns de där du klistrade in bild adressen till headern..(i stilmallen) tror de står på designadin blogg.se me.



Hoppas allt är bra med er annars =)

kramar

2010-01-20 @ 07:55:34
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: