Inte lika kallt :o)

Publicerat 2010-01-27 11:50:57 | i kategori

Godmorgon!
Jag pustade ut litegrann imorse när det inte var lika kallt i hela huset som igårmorse. utan det var dom där 17 graderan ungefär!
Vilket är helt okej eftersom man vet att man snart eldat upp värmen lite mer!
Men aldrig mer 13 grader, då flyttar jag fan till lägenhet igen, där man inte behöver tänka på nåt, mer än betala elräkningen, haha!

Nu sitter jag och frågar mig själv vart jag ska göra av dagen?
Antingen duscha å göra oss klara för att åka till stan, eller sätta igång med hårfärgen, eller börja måla köksluckorna? hmm.. får se.. Nu ska jag iallfall dricka kaffe och springa ner i pannan och kolla så det fortf är fart påt!

Och hårfärg; yees det blir lite nytt den här gången(när det nu blir av), inte bara svart som jag brukar :o)


Uppdaterar mer senare ..
Ha en finfin dag alla!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: