!!!!!!!!!!!!!!

Publicerat 2010-01-23 00:52:10 | i kategori

Jag skiter i vem det är som snackar skiten och jag struntar i vem som ogillar min blogg MEN jag hoppas innerligt att om det är någon NÄRA(som känner mig) som snackat den här skiten/eller tycker såhär(va de nu är för nåt folk snackat??) så hoppas jag att DEM kommer och säger sin åsikt!
FÖR OM DET ÄR NÅGON SOM KÄNNER MIG, så vill jag veta!
RESTEN SKITER JAG I...för det rör mig inte i ryggen, mer än att det är jävlig sorgligt att man snackar skit om och ser ner på andras LYCKA!

Tänk om folk kunde glädjas åt att det går bra för andra istället! vore de inte lite roligare!?


TACK FÖR MIG!

Postat av: Jennie

Fyy för folk som inte kan vara glada för någon annans lycka!! Stå på dig... Skriv mer om din underbara familj ;)jag tycker iaf att det är skoj o läsa om er! kram kram

2010-01-23 @ 08:22:27
Postat av: Viktoria

Som jag skrev i inlägget innan så tycker jag det är synd och skam att du ska stänga din blogg för du skriver så himla bra och det är vår kanal att få reda på hur ni har det osv och vi ÄLSKAR att läsa om vad som hänt/händer.

Walter älskar bilderna och filmsnuttarna på sin kusin och vi brukar läsa alla 3 här om vad som är på G.

Synd att folk är så himla avundssjuka och trångsynta,men jag förstår ditt beslut fast jag gillar det inte som sagt<3<3<3.

Fy för elaka människor.

kram..

2010-01-23 @ 09:05:00
Postat av: Malin

Usch vilka människor det finns.

Fick en liknande kommentar för typ en månad sen

"Att jag skulle sluta försköna situationen,för barn var inte så där snälla"

Men nu är det väl så att vissa har turen att få snälla barn.Vi verkar va två av dem.

Dock är det ju inget som säger att de ALLTID kommer vara så.

Snart kanske Lo börjar visa humör eller vaknar o vill äta mitt i natten morgonen.O jag tycker ju inte sämre om honom för det.

Men då kan jag ju fortfarande glädjas åt att jag fått sova ordentligt i 8 mån iaf=)



Men eftersom man i en blogg skriver om sin vardag så måste man ju självklart skriva om sitt barn.Eftersom det är vardagen.

Och jag tänker inte sitta och ljuga i min blogg och säga att Lo skriker jämt när han inte gör det.Bara för att deras bild av barn inte ska förstöras.



Förstår mig inte på såna människor som bara vill förstöra.Klart man är stolt över sitt barn.Är man inte det,då är det något som är fel.



Tycker det är synd att du ska låsa bloggen.För jag gillar den.Men förstår dig helt ut.Jag skulle inte vilja att någon sitter o läser bloggen o känner avsky.Finns så många lustiga människor därute...



Ta ingen skit(som grynet sa)hehe

2010-01-23 @ 11:36:35
URL: http://ohhdooh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tycker de är synd att du ska låsa din blogg. Klart du ska vara stolt över din fina dotter. Alla ska vara stolta över sina barn, o de är verkligen kul att du vill skriva om hennes framsteg och utveckling! Jätte kul för mig som oxå är mamma att läsa om någon man "känner". Hoppas ni har det fint och att folk som inte kan glädjas åt andras lycka slutar upp att klanka ner på er. //Johanna skill

2010-01-23 @ 20:52:56
Postat av: Linda

Hej tjejen!

Har följt din blogg ett bra tag nu men aldrig kommenterat ngt innan.. Tycker din blogg är jätteskoj att läsa o se hur glad din lilla söta tjej e! Jag själv fick en liten kille i september o våran start i livet har väl inte varit den bästa med MYCKET skrik (han fick svår kolik) som i sin tur ledde till bråk mellan mig o min sambo.. Men det är väl ganska självklart att man inte vill att nån annan ska ha det såhär så det låter ju som den som kommenterat innan säkerligen har haft det som mig och är riktigt avundsjuk?! Visst kan ja önska ibland att vårat liv hade varit lite mer likt erat men jag ser ju inte ner på er som har det jättebra för de!

Jag är iaf glad över er lycka fast jag inte känner er! =)

kram Linda

2010-01-23 @ 23:51:41
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: sofia A

Vad är det med folk igentligen ?!

Blir så ledsen för din skull gumman. Älskar att läsa din blogg och kolla på dom fina bilderna på tösen. Men förstår om du lägger ner. Puss Fia

2010-01-24 @ 00:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: