Onsdag!

Publicerat 2010-01-06 18:38:43 | i kategori

Gódagens!

Mindre lugn dag här idag.. Jag har städat som en tok å ändå är de inte städat!! Fyfan vad trist det är, de tar aldrig slut! Jag har fått springa med dammsugarn varje dag nu för att hålla golven SKAPLIGT RENA!
Jag skojar inte när jag säger att man känner hundhåret forsa förbi fötterna när man går! Det är verkligen så! och det är nåt jag inte står ut med.. Inte bara för att det är tråkigt att se det, utan för att Joline inte kan ligga i sitt babygym på golvet mer än timmen efter jag precis dammsugit! för sen är där massa hundhår igen.. uscha!

Men nog om de!

Vi har roat oss under dagen ändå mellan städandet!
Bus, bad och en massa leenden :o)
Bjuder såklart på bilder..




Bus i gymmet!
Med sin fina body och byxor hon fått av Annelie :o)
Första gången dom används idag, nu satt dom perfa!



Med i köket när mamma grejar!
lappen runt halsen har hon eftersom hon blitt en liten kräksbebis tösa
och även börjat dregla en hel del :oP
Så den e kanon!



Flinar åt mig när jag räcker ut tungan!! :oP



skitkul :oP haha..



Mammas & Pappas sötnos!



Sen blev ögonen trötta :oP



Älskade barn <3


Återkommer senare, matdags säger Joline nu!!

Postat av: Linda Olsson

Va stor hon börjar bli! :D

Sötnosa! <3

2010-01-06 @ 21:43:01
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Annelie

Aaaw sötnosa då! :) :)

2010-01-07 @ 00:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: