Joline 2 månader!

Publicerat 2010-01-03 11:07:35 | i kategori Joline

Godmorgon!
Här är vi vakna sen 8.30.. Iallafall Jag och Joline.. Jag vaknade då, gav Joline mat sen gick jag ner å grejade med pannan och tvätten och lämnade Joline vaken brevid Tobbe för att hon skulle väcka honom! Haha elak jag e va!? men vafan han kan ju inte ligga å sova hela dagen! Och sen tycker jag nog allt att det är viktigt att dom är lite själva sådär mysandes oxå! Annars e de ju alltid jag och Joline som har våra mysmorgonar!
Och när jag kom upp sen efter 30 minuter så låg dom och sov tätt intill varandra.. så Joline hade nog väckt honom men sen somna dom båda om, hehe! Men sen blev det fart på dom båda iaf :o)

Nu sitter jag och dricker mitt morgonkaffe! Tobbe drog iväg och jobbade lite och Joline slummrar i vagnen!
Dagen blir lugn hemma tror jag! Jag känner för en hemmadag, men får se det brukar alltid dyka upp nåt även fast man bestämt sig för att va hemma :oP

Idag blir Joline hela 2 månader!! <3 älskade unge vad tiden går fort!!
Obeskrivlig kärlek att få vara mamma till denna underbara lilla tös!




(idag 3 januari)
Såhär ligger damen och slummrar just nu!
Kolla storleken på henne i vagnen nu jämfört med bilden under..



Hon växer så det knakar!
(4 december)



Å så en bild från igårkväll oxå!


En trött Joline i babygymet!



Grattis stumpan på din 2 månaders dag!
<3

Postat av: Linda Olsson

Grattis till "stora" tjejen! <3

2010-01-03 @ 11:39:38
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Grattis fasters troll till 2 månader i världen<3

2010-01-03 @ 14:26:31
Postat av: Viktoria

Grattis fasters troll till 2 månader i världen<3

2010-01-03 @ 14:27:06
Postat av: Fru Evelina - Happily Ever After

ja det går så fort! tänkte häromdan att elion växt typ 8 cm sen han föddes, det är ju JÄTTEmkt på en så liten kropp! inte konstigt att de sover mkt =)



hon är så söt joline!



kramar

2010-01-03 @ 14:59:46
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Malin

vad hon växer :O

snart får hon inte plats i vagnen juu...

men så grymt söt hon är =)

2010-01-03 @ 15:01:02
URL: http://malinochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: