Bilder på Joline under våra blogg-frånvarande dagar!

Publicerat 2010-01-27 01:55:55 | i kategori Joline

Godkväll.. fast natt!
Den här dagen slutade bra trots att huset innehöll 15 KALLA grader imorse när vi vakna!
JAAAA veden är slut och det var inget kul alls att kliva ur sängen imorse! Det brukar alltid vara lite småkallt på morgonen när det är dags att kliva upp, men inte sååååå kallt som imorse utan kanske 17 lite snällare grader!
vilket man ganska snabbt eldar upp till 19-22 grader undertiden man äter frukost å dricker morgonkaffe!

Ikväll har vi iaf umgåtts med Annelie :o) Fikat, pratat och lånat hennes dusch (Joline badade i sin balja). Sen innan vi åkte hem så svängde vi förbi mamma, och av henne fick jag VÄRLDENS SKÖNASTE TOFFLOR.. (fårskinns). underbart och behövande! Tusen tack mammi!

Tänkte bjuda på ett par bilder nu från dessa dagar då jag vart frånvarande bloggen! För fotat har jag gjort ändå :oP så det blir massa bilder på tösen nu istället för svammel :oP

Föresten så köpte jag en större bok/album med endast svarta blad i igår, där jag ska fylla i med alla minnes saker och foton från graviditet, förlossning och dom första bilderna på/minnena kring Joline.
bl.a banden vi hade runt handlederna inne på bb, första familjebilden osv..
Jaa en minnesbok heltenkelt.. ska bara försöka hitta en VIT penna att skriva med på de svarta papprena!


 


 Fredags-morgon! 22 januari.
Här är hon med sin mamma å läser bloggar och dricker morgonkaffe
(fast inte hon då :oP)
Hon dreglar mest och äter på filten!



Mitt älskade hjärta!



Fredags-eftermiddag!
Sussar sött i soffan.



Oxå fredags!
På g ut för promenad :o)



Lördag morgon! 23 januari.
Babygymmar :o) fast här ligger hon mest och slappar inför sin första nap!



Lördags-eftermiddag!
NY favorit, att ligga så på min mage!



Söndag morgon! 24 januari!



Söndag-eftermiddagkväll.



<3



Måndag morgon! 25 januari.



Samma dag, nån timme senare!
Sover och posar sötnosa!


Nu är klockan mitt i natten och jag MÅSTE sova snart..
Så .. natti natti ..

Postat av: julia och egon

söta ni är =)

2010-01-27 @ 11:20:34
URL: http://juliahansen.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Sötfisan! Så gooo! Vi måste ses snart så jag får gosa lite med henne, o dig med såklart! Hihi! ;)

2010-01-27 @ 11:44:19
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: