Den som ger sig ...

Publicerat 2010-01-29 14:26:34 | i kategori Shopping/Tips

får ju inte de den vill ha....
och jag brukar sällan ge mig! å det slutade ju även denna gången med att jag fann det jag sökte :o) hihi!
Jag e sån att ser jag nåt jag vill ha(inom rimliga gränser såklart) sådär så letar jag, å letar.. å letar lite till.. å märker jag att det är omöjligt så får man ju självklart ge upp! men nu trodde jag att jag skulle hitta även detta förr eller senare och idag kom det i brevlådan!


 Villervallas lavender set, å jag älskar det!
Joline kommer bli såå fin!
Men jag undrar ja vem det är som uppskattar det mest, hon eller jag!? HAHAHA!!




Hade ettpar till fina bilder på sötnosen från igår!
(igår när vi kom hem från bbg)



Älskade!


Joline hann vakna förut innan jag hann duscha så hon fick sig ett skönt bad innan min dusch..
Men nu så är vi båda rena och levande igen :oP
Och Sessan däckade igen efter bad och mat så nu slummrar hon igen :oP
Och jag har precis ätit(potatis,korv och löksås) och ska ta mig en kopp kaffe nu!
DET lovar jag att det kommer inte sitta fel, alls!!

Postat av: Linda Olsson

Fina kläderna va! :D



2010-01-30 @ 21:54:31
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: