Attack!

Publicerat 2010-01-22 13:13:16 | i kategori

Friiiiiday.
Vi har sovit minst lika bra inatt 23.00-10.00 :o) Joline bestämde sig bara för att ta frukost vid 5 istället för kl 6.. Och när hon hade ätit då så var det blöjbyte oxå.. Jag trodde hon var klar så jag bytte, och när jag höll på med de så attackera hon mig!! hahaha.. hon va visst inte klar :oP De kunde jag gott ha sådär tidigt på morgonen tyckte hon förmodligen!
Jag tänkte ju mest på HELbytet vi fick göra häromdagen, att va snabb å byta lixom så det inte läckte igenom den här gången..
Hursomhelst, efter den lilla insidenten så somna vi båda om gott igen!

Dagen har inga som helst planer.. kanske promenad? Se om pappa är hemma så kanske vi kan gå bort dit.
Annars så får vi helt enkelt se vad dagen blir av!! Fast en promenad blir det nog iaf (jag/vi måååååååste komma uuuut) Hoppas vägarna är plogade! För jag kan inte sitta inne hela dagarna, dock så sitter jag väl inte bara ner inne, men jag vill komma ut, få frisk luft och röra på mig!





Godmorgon/middag!
 (bild från när vi precis gått upp förut)

Postat av: Anonym

Hörde några som pratade om din blogg häromdagen.

Så va tvungen o titta in.Den är jättefin verkligen o jättefin tjej har du.

Men de nämnde även att de tyckte att du skröt för mkt om allt.Klart att man är stolt över sitt barn och det får man ju vara,Men gränsen mellan skryt och stolthet är hårfin.Och du befinner dig kanske lite på fel sida.

Ville bara uppmärksamma dig på det.

Att folk snackar skit om en tycker ju ingen om.



Lycka till med allt!=)

2010-01-22 @ 21:11:06
Postat av: Anonym

"Vi har sovit minst lika bra inatt 23.00-10.00"

Och hon vaknade och åt klockan fem?

Då har hon ju inte sovit hela natten!?

2010-01-22 @ 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: