Mamma/Mormor besök! <3

Publicerat 2010-02-02 23:07:56 | i kategori

Godkväll.
Vilken dag, den har gett mig beslutsångest.. hmh! över en sketen skötväska, haha!
Men JA jag köper den imorn istället för att vela! En ordentlig skötväska behövs verkligen å att den matchar vagnen är ju bara ett plus! Just nu använder vi en av mina vanliga väskor i TYG, med vanliga handtag.. hur tror ni en sån blir(som måste stå under vagnen pga små handtag) av snön? och hur tror ni innehållet blir? Jaja.
Det som fick mig att få beslutångest va väl priset mest, men det är ju nåt vi använder varje dag i princip så äh!


Dagen fortsatte iaf med en trevlig lunch på stan med Annelie :o) Och efter det, svängen på stan då jag hittade skötväskan, och köpte reflexer så vi syns i mörkret! för det har jag märkt på våra vagnpromenader att vi inte gjort så bra, då bilarna bländat av typ 5 meter ifrån oss! Livsfarligt!

Efter stan där så gick vi hem till Mamma/Mormor, och där blev vi kvar ettpar timmar! Skönt att bara sitta ner så och prata..det händer ju tyvärr inte alltför ofta.. men skönt och kul när det väl blir av!
Justjah, Joline fick ju även en hoppgunga av Mormor sin, den testade vi direkt när vi kom hem och den gilla hon!




 En till bild från förmiddagen!


 

Diskuterar något :o)



Jätteskoj!



<3



Hoppgungan va himla intressant...
Dock är hon lite för kort än då armarna står rätt ut eftersom hon inte riktigt når upp, men kul hade hon ändå!!



wiiiie!


Nu ska jag snart nanna kudden, dags verkligen eftersom vi sk atill BVC imorn kl 09.
Dags för 3 månaders sprutorna, och det exakt på hennes 3 månaders dag!
Ojojoj vad tiden springer iväg!
Men njuter av livet det gör vi, och varje sekund med Joline i mitt liv upskattar jag mer än nåt annat!

Natti natti ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: