Roadtrip!

Publicerat 2010-02-27 07:32:07 | i kategori

Godmorgon!
Här är vi vakna sen klockan 05. uuusch så tidigt! Men det var bara kliva upp när klockan ringde..
Upp för mig å duscha medans Joline och Tobbe sov kvar en stund till.. När jag var klar sen så var det dags att väcka Joline.. Och fy så hemskt det kändes att dra upp henne när hon sov! Hon hade ju 4 timmar kvar av sin nattsömn(som hon brukar)! Men jag visste ju att hon somnar ju om i bilen så :o) Och sover gör hon nu igen.

Vi är nämligen påväg till Mora, Jaa MORA, av alla ställen, haha!
Tog oss en LITEN tripp för att åka och byta bil :o)
Ännu är vi bara strax efter askersund så vi har en biiiiiit kvar! Tror det är ca +40 mil...

Jag är glad att jag duschade när jag klev upp annars hade jag vart dödstrött nu men det känns faktiskt bra at vara uppe tidigt ändå! Får se om jag säger samma sak senare, hihi!




Bilder från igår!



Igårkväll innan sovdags!
Älskade unge<3



Inte alls bra bild, tog den lite hastigt nyss men där sitter Joline och sover sött iaf :o)


Jag önskar er en trevlig morgon och oss en trevlig resa, haha!!
Uppdaterar lite senare igen om hur våran resa går :o)

Postat av: julia och egon

vad blir det för bil nu då? =)

2010-02-27 @ 10:18:07
URL: http://juliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: