Lita på rosa!

Publicerat 2010-12-30 01:58:20 | i kategori

Godkväll-natt.. Jag borde sova, men jag var iväg till maxi en sväng ikväll och förbi min mamma så nu sitter jag här och bara slöar och varvar ner för det har jag inte gjort alls idag mer än när jag snabbt bloggade tidigare ikväll. Joline sover sött i sin säng och här står tvn på i vardagsrummet, helt i onödan! För jag ser inte igenom dataskärmen.

Jag tog av klädseln från sofforna och kuddarna idag, och på maxi inhandlades vanish. Min älskade vita soffa ska få se ljuset igen :o) hoppas jag. Jag har aldrig tidigare testat vanish så jag har ingen aning om det funkar bra!
Har du testat? funkade?
Det blir iallafall torsdagsprojektet, att tvätta klädslarna. Frågan är bara vart man ska hänga det på tork!? Blir ju endel omgångar eftersom det är en 3a, 2a och 1a.. Jaja det ordnar sig.. haha!








Nu sömn, i realy need it!

Postat av: Cicci

Vi kör jämt vår vita tvätt i de. Funkar ypperligt.

2010-12-30 @ 21:07:39
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: