Idag ses vi ALLA.

Publicerat 2010-12-19 14:04:23 | i kategori

Nu ska jag snart packa in mig och lillskiten i bilen för att åka till Motala där vi ska träffa alla mina syskon med barn. En rejäl kusinträff för de små igen alltså. Vi syskon är ju 6st, och sammanlagt har vi 9 barn :o)
Det är så sällan alla ses samtidigt, det är ju inte konstigt på så många personer om en eller flera inte kan ses på en utsatt tid. Men idag så skulle alla komma, otroligt kul. Det ser jag fram emot!
Sist vi träffades alla var i september när mamma och björn(mina syskons far) fyllde. Då såg det ut såhär!



Då fattades bara en småtting och det var Dwight, min ena brors barn.
Hoppas han kommer idag.


Kameran följer med idag så får vi se om vi lyckas få till en ny familjebild :o)
Ganska svårt att få alla barn att sammarbeta, samtidigt.. hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: