9 månaders väntan & längtan på LIVETS GÅVA!

Publicerat 2009-11-29 00:11:28 | i kategori Joline

Jag sa för ca en månadsen att "nu vill jag ha min kropp för mig själv"
men nu en månad senare så saknar jag den där kulan såååå!
Det trodde man inte DÅ att man idag skulle sitta och säga!

Att känna alla rörelser, att spännande undra över hur hon därinne såg ut, att lägga en hand på magen och trots att inte ens ha träffat henne ändå redan älska henne så!
Även om jag hade en felfri (utan värk och foglossningar) graviditet så var det ändå en lite jobbig väntan mot slutet och sista månaden även jobbiga nätter; att inte kunna ligga på rygg, att inte kunna ligga på sidan mer än 5 minuter, att ständigt va beroende av mina alla tusen kuddar för att öht kunna somna!

Fast såklart går inget upp mot att hon som i 9 månader låg i min mage nu är i min famn!
INGENTING !!!
<3

Det finns inget så underbart som att få bli mamma, dessutom till en frisk välmående liten flicka..
Det är inte en självklarhet att få barn.. utan en otroligt fin gåva!

LIVETS GÅVA


Som vi väntade & längtade efter dig och nu är du här älskade barn!

VI ÄLSKAR DIG



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: