prylar & namn !

Publicerat 2009-05-29 23:59:05 | i kategori Graviditet(Joline)

Nu va de kväll igen.. jag har inte vart hemma knappt nåt idag! Åkte till stan för att hämta hem Tobbe från volvo, vilket såklart alltid dröjer.. hehe!!
Sen vart de hem en snabbsväng för att duscha å sen till stan igen för att hämta husvagnen :o) så medans Tobbe och Daniel drog iväg och hämta den så umgicks jag me bästaste Linda, kaffe och prat, AS USUAL !!!! :o) nice nice!
Från dom åkte vi vid 9 tiden.. direkt till affärn för att handla lite.. blev chips och dipp.. och sen skippa vi grillningen och slog på stort.. haha mc donalds.. usch de e fan ingen höjdare asså.. men för att snabbt mäta magen så fick de bli så.. i affärn köpte jag även 3 lådor med jordgubbar.. MUMMS!! smarrigt värre :oP så imorn blir de jordgubbar å mjölk..

Sen är det även planerat att åka till tjällmo en sväng imorrn oxå!! va visst nån liten marknad däruppe som kanske kan va lite skoj :o)
Iaf en liten utflykt om inte marknaden är nåt att ha!!
Sen ska husvagnen SKURAS KLINISKT mä.. vilket kan ta ett tag... :oP

Jag fick även lite grejer av Linda idag... till miniiiiiiiii :o) En fleeceoverall och en sängmobil.. TACK GUMMAN..  det är så välkommet, jag tycker det är så otroligt kul., och mysigt!!
Sen har jag själv shoppat en fleecefilt till mini idag, tänk att vår lilla sötnos ska ligga invirad i denna filt sen.. myyyyyyys!!
Guuud vem är de som bor därinne?!?!?! kan de va mer spännande i livet än såhär?? jag tror fan inte de.. och jag skulle inte klara av att gå hela graviditeten utan att kolla.. hihi nyfiken som man är!!


Nu blir de soffan.. trött.. men jag antar att jag inte kommer få titta på tv, Tobbe och bubben sitter nämligen där med tvspelet.. oxå de, AS USUAL!!!!
Men jag ska ligga och fillura på namn.. mini kan ju inte heta "mini" hela livet.. hehe!
Vi har 2 namn som både Tobbe och jag gillar.. men ändå så är dom inte helt sådär 100!! och de ska ju klicka för oss båda.. och sen ska de oxå klicka när mini kommer, vilket man aldrig vet, hur säker man än är  på namn innan!!

Nu, sen,
Natti natti från mig!

 Lite bilder på prylarna



Overallen vi fick av Linda. strl 56.
Precis en sån jag ville ha!!  vilken tur man har ibland :o)





Och filten som jag köpte idag.. 
GUL  fick de bli då vi inte vet kön än, så blå eller rosa vågade jag mig inte på!!


Postat av: caroline

Okey :) Vi ska med in på 3D tror jag men inte för att just kolla kön utan tillväxtkontrollen osv :)

2009-05-30 @ 00:11:02
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Va mysig den såg ut filten! =) O stackars dig som aldrig får titta på tv ;) Hihi! Bjuder du på jordgubbar i morgon alltså...mmmm... Haha! Nevars! ;)

Sov gott gumman! Pusspuss <3

2009-05-30 @ 01:15:53
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: sofia

åh gumman, vad roligt och mysigt ni verkar ha!!

så himla kul med en liten bebis:)



och vad sugen jag blev på jordgubbar!! måste jag köpa! :)

puss på sötaste..

2009-05-30 @ 11:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: