Fantastiskt

Publicerat 2009-05-08 14:26:21 | i kategori

Godmiddag!
Här är vi uppe sen kl 9.. Jag har lyckats sova inatt även fast jag var supernervös när jag la mig för att sova.. men jag SPRANG upp imorse för att läsa om de jag va nervig för! å så har jag ringt samtal som lugnat mig så nu känns de bra igen. Och nu har jag sett Ulla oxå, hehe hon var så blå å fin såå!! För att va egen hemma garagelack så tyckte jag faktiskt de blev himla bra :) tog en sväng till biltema och köpte lite prylar, så nu har jag kört henne när hon är blå oxå!! haha
Slut-tjatat om den där jävla ulla nu då :P

Jag ska sätta mig och läsa lite om graviditeten vecka 15  som jag klev in i igår. det är ju bara föööör spännande.. helt sjukt att det bor en bebis i min mage! JAAA HELT FANTASTISKT FAKTISKT! Våran egen lilla sötboll..


Puss sålänge
Postat av: Linda

Ja det är UNDERBART!!!! =D <3

2009-05-08 @ 16:59:43
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Awwww, fina räknaren! Bra, så jag kan hålla kol ;) Puss

2009-05-08 @ 18:11:06
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: