ORO ...

Publicerat 2009-06-05 13:03:22 | i kategori Graviditet(Joline)

Usch den här dagen börja inte bra.. ORON tog sig tid att komma ifatt en.. Tänk om bebis inte lever?!?
Jag är sjukt orolig.. jag känner ju inget, vilket jag även vet beror på att moderkakan är i framvägg.. men borde ändå känna lite rörelser i magen kan man tycka!! usch så jobbigt det är ibland när man börjar tänka i dessa banor!!!
Antar att sån här oro finna hos alla någon gång och att det nästan hör till.. men guuud jag ösnkar jag hade en såndär apparat som man kan lyssna på bebis hjärta hemma varje dag!! men jag har iaf 3 tider nu att se fram emot..
på måndag den 8e amningsinfo och lyssna på bebis hjärtljud.. sen nästa måndag den 15e rutinultraljud igen(då de va lite tidigt sist)... och sen den 1a juli ska vi till Selbing i linköping för tillväxtkontroll+3D samt könsbestämning...

Läääängtar!!!!
Postat av: Linda Olsson

Det är ju inte långt kvar till måndag! Då får du ju iaf höra bebis hjärtljud! Då kanske du kan slappna av i en vecka tills det är dags för UL igen ;) Det är lugnt, du behöver inte va orolig! H*n ligger där o sparkar bakut i magen på dig. Tränar lite =P

Puss

2009-06-05 @ 14:51:05
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: malin

Kan du inte ringa till dom? Iofs är det inte långt till Måndag nu.

Jag kände jätte sent med Lowe för jag hade med i framvägg, och det var ju ändå andra barnet för mig.



Det är nog ingen fara ska du se :)

2009-06-06 @ 14:58:03
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Vickan..

Du behöver inte vara orolig..du vet vad jag sagt innan.

Du kommer inte att känna rörelser varje dag i början men jag vet hur du känner.

Jag var jättenojjig hela tiden och hade samma tankar som du..

Du ska se att du lugnar ner dig när du får höra hjärtslagenmaffigt

Ha det gott...kram

2009-06-06 @ 22:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: