Och fullast blev .... haha

Publicerat 2009-06-20 00:27:16 | i kategori

Jaa klockan är 00.27 och vi är hemma!!
Det var minsann någon som blev jättefull.. eller ja PISSPACKAD.. så de va verkligen dags.. haha..
Ska väl se till så han kommer i säng nu ordentligt.. för han mår verkligen inte bra.. egentligen ska man inte skratta, MEN det är självförvållat så va ska man göra lixom!!
Somsagt så va vi hos Tobbes chef Peter med familj och det har vart jätte trevligt.. vi hade med oss lite grillat men bjöds på sallad och TÅRTA och godis osv.. Och alla drack såklart sina nubbar.. En av dom drack på tok för många.. Det var allt: xante, sambuca,  vodka, och hans egna flaska sprit han hade med sig!! Tror inte det är svårt att lista ut vem som drack mest!! älskade <3
Jag tror iaf att han kommer va helt död imorn... jag hoppas dock på att va pigg å glad även imorn :o)
För jag har ju såklart hållt mig till Cola och alkoholfri cider :o) god mat är nog så de räcker så jag saknar inte alls att festa faktiskt.. absolut inte när jag ser hur man kan råka må!!

Hoppas ni alla oxå haft ett fint midsommarfirande :o)
Nä nu sängen!! puss å natti


Bilder på fyllot precis innan vi åkte hem

 

 
Postat av: Linda Olsson

Hihi! Stackars Tobbe va han kommer må dåligt idag ;)

Puss

2009-06-20 @ 08:43:01
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: vickan

Oj vad ont i håret han kommer att ha idag hahaha..

2009-06-20 @ 10:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: