Ang. ultraljudet

Publicerat 2009-06-16 22:25:07 | i kategori Graviditet(Joline)

Nu e kvällen här och jag har sovit bort hela sen-eftermiddagen.. 17 -  20.30 typ.. usch.. men de va välbehövligt.. och jag har nog inga problem att sova natten ut ändå.. jag är så grymt trött i kroppen och det är så jobbigt med kissandet!!
Då man redan har större behov av att springa på toan pga graviditeten (ÖÖHHH JAG ÄR GRAVID!!!) HAHA vilket lycko-rus jag fick igen när jag skrev det... Woohooo!! :oD

aa men då man iaf har STORT behov att springa på toan så kan ni ju förstå då kanske hur de ska kännas att ha ont varje gång då oxå.. och känna sig mer kissnödig än innan!! :o( men de hoppas jag ska gå över snart!!

Angående ultraljudet som jag skulle vart på i måndags så sköts de upp. så den 26e är nya datumet.. men Bm har bett mig ringa och kolla återbudstider de dagar jag skulle kunna ta mig dit!
Har ju hunnit gå in i vecka 22 då de nya datumet blev, vilket kan tyckas va lite sent för RUTINultrat.. men men de blir nog bra med de.. det va iaf samma tjej som sist som utför ultraljudet då .vilket känns bra, då det är hon som sagt att hon kan titta efter könet åt oss.. fast skulle en återbudstid finnas så tar jag nog det.. vi får ju ändå veta könet sen hos selbing den 1a juli.. :o) OM JAG LÄNGTAR.. att få säga HON eller HAN!! istället för MINI

Nä nu tänker jag ta mig en dusch!!
Pusshej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: