Ork!

Publicerat 2009-07-07 23:23:09 | i kategori

Godkväll.. :o)

Jag har inte haft någon ork alls att blogga varken igår eller idag.. John blund har vart med mig hela dagarna..
Fyy så seg jag har varit.. har sovit flera timmar i stöten även mitt på dagarna!! Och trots att jag igår sov ett par timmar på både dagen och kvällen så somnade jag ändå om sen igen (för natten) och sov heeela natten utan problem!!
Antar att detta beror på graviditeten..

Och nåt speciellt har inte hänt här hemma.. Tobbe jobbar på sin semester :@ fast han är hemikring å kör så han kommer ju hem varje dag.. :o) hoppas det bara blir denna veckan, som det är sagt!
Han hade ju inte semester förra året alls heller så jag tycker det är dags!!!!
Idag följde jag med honom en sväng, men vilket bra sällskap jag va då, haha jag sov ju halva tiden!! men de va skönt.. :oP

Nu sover Tobbe och det har han gjort sen 20.30.. såå snart 3 timmar, medans jag legat i soffan och FAKTISKT kollat på allt som sänds om michael jackson! och jag har inte bölat än, vilket jag trodde att jag skulle.. men jag har ju aldrig direkt vart något jackson fan! men det är ju såklart jättesorgligt ändå :S

Imorgon är det dags för arbetsförmedlingsmöte.. så ska upp skapligt..
Nu blir det nog sängen snart för min del..

Natt natt
Postat av: Linda Olsson

SAKNAR DIG! <3<3<3

2009-07-08 @ 08:04:53
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: