Gokväll.

Publicerat 2009-07-14 23:04:15 | i kategori

Idag har jag läst i bloggar att en del är ute och promenerar duktigt mycke.. å så sitter man här hemma och gör INGENTING..
Och man känner sig lite halvlat sådär då!! haha..
Undra om det är en stegräknare man ska skaffa sig.. fast undra om jag verkligen skulle ut och motionera så då!
Jag vet inte, i de läget känner jag nog inte mig själv.. Kanske, kanske inte!! men det kanske är värt ett försök..
Motion är ju bra, i alla sorter!! Jag är alltså inte helt försoffad, vilket de kanske låter som.. Nu tänker jag mest på att ha ett litet mål varje dag sådär!! Ajja får se hur de blir me de..

Men kämpa på ni nu alla hurtbullar :o) GO GO!!

Nu e de kväll, fast de tror man väl inte i detta hushåll.. Grabbarna kom hem från garaget för en stundsen och sitter nu SOMVANLIGT och spelar.. hmm nåt bilspel.. Men dom stortrivs ju såå.. :o)
Jag sitter och spanar på blocket. efter allt å inget.. Söta små Kissebebisar, vagnar, VITA spjälsängar, bilar osv..

Ska nog faktiskt ta tag i disken så jag slipper vakna till den skiten imorn.. för de finns inget tråkigare än disk och golvskräp!! usch!! och sova nu är lögn i helvete.. så så får de bli!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: