Gogmorgon HEMMA !

Publicerat 2009-07-31 11:27:00 | i kategori

Jag har sovit som en stock inatt, underbart. Men gud så trött jag var när jag vaknade klockan 10 av Tobbes telefon *morr*
Tobbe drog iväg här för en stund sen, å jag sitter nu och dricker kaffe! funderar på om jag ska ta och färga håret, jag köpte ju hårfärg innan vi drog till Rättvik men det hanns inte med.. Så den ligger ju å bara väntar på mig inne på toan nu!
Så de e nog lika bra att få det överstökat så man blir lite snygger igen.. haha :o)

Jag kan redan säga att jag nästan vill tillbaka till mitt dalarna nu igen.. men njaa det är himla skönt å va hemma oxå.. :o)
Veckan i Rättvik gick så himla fort :o( fast vi har haft det sååååå himla mysigt så jag är hur nöjd som helst med våran tripp dit!
Mysigast har nog varit på sena kvällarna när vi bara gått och strosat och tittat på allt i rörelse! Jaa jag vill tillbaka!! haha

Nähepp nu väntar hårfärgen och kaffet. hörs senare!
Puss C.
Postat av: Linda Olsson

Kommer ni sen? =)

Puss

2009-07-31 @ 12:17:04
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: