Dagen som vart

Publicerat 2009-07-13 21:18:55 | i kategori

Här sitter man för kvällen och bara tar de lugnt.. jag har tillochmed dragit ut täcket och kudden till soffan och sitter nu med datorn här i knät.. Tobbe sitter brevid i fotöljen med sin dator i knät oxå..och båda sitter och sneglar på tvn emellanåt (2 ½ män.. haha! sociala va?! 

Vi har precis tryckt i oss varsina hela tallrikar med jordgubbar/mjölk.. Och jag har nu konstaterat att jordgubbs-säsongen är fasn över! De va inte så gott som jag hade hoppats på att de skulle va.. Jag som vart så sugen på jordgubbar flera dagar nu,å så smakar de inte!! :S
Vi är helt slut här hemma nu, gick upp tidigt imorse 07.45.. Då va de dags att göra sig klar för att sen åka till tandläkaren kl 9.. å efter tandläkarbesöket drog jag till Linda, nån eller ett par timmar(?) och drack kaffe.. :o) TREVLIGT!
Sen va de dags för tandläkaren igen 11.50 då jag hade 2 tider idag.. Men nu e de gjort!
Sen blev de Volvo en sväng och svull på mcd.mat.. inte dumt alls!

Nu ska Jag se till att att de så lugnt jag bara kan.. blir nog kanske lite vagn tittande på nätet en stund..
Just ja.. va ju förbi Brio en sväng mä idag.. och Crescent Diva är inte helt utesluten heller.. fast, jaa hmm denna djungel asså..

Gokväll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: