Bilder

Publicerat 2009-07-15 00:35:00 | i kategori

Togs ju ett par bilder på Kelly när jag va på besök hos Linda m fam.
Sötnosen va snabb och åt sand med sked.. hihi..blää!

Och även ett par bilder på Tobbe när han grejat me lastbilen på Volvo ett par dagar nu.
Här sitter han och målar däckfärg, Fyller i texten på däcken med vitt!!
Det tog sin tid vill jag lova.. alla däck på hela åket.. 14 däck tror jag de är!!
men nu e de klart..




Nu säger jag GODNATT
Postat av: Fru Evelina

Hihi ja det var så häftigt att se mer levande bilder än vanligt ul!

Och selbing var SÅ duktig!

Vår bebis var väääldigt samarbetsvillig och visade upp sig exemplariskt så för oss blev det fullpris, men det var det värt =)

Vi har ju bott i linköping innan så det gick jättebra att hitta! Har ju inte varit just DÄR innan, men såg på kartan att det låg brevid valla djurklinik så då var det inte så svårt =)



kramar!

2009-07-15 @ 16:51:29
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: