Vackra leende!

Publicerat 2009-12-21 14:07:25 | i kategori Joline

Guuuud vilket leende jag vaknade till imorse! Vilken underbar morgon.. <3
Jag vaknade till av ingenting tror jag.. och utan att röra mig, bara slog upp ögonen precis som jag låg, på sidan så möts jag av det största leendet jag sett från Joline! Min första tanke var, vilken vacker liten Joline jag har och hon är min dotter!! Jag fylldes av sån lycka som inte går att besktiva!!
Och undra om jag ser kul ut när jag sover, haha.. Och undra hur länge hon legat där tyst och tittat på mig.
Den vackraste och underbaraste morgonen på länge!! <3


Nu är klockan snart middag juuuu? vad fort tiden går! Ska nog ta och fixa till ett bad åt stumpan här nu!! Sen kommer jag nog ta mig en städardag om Joline tillåter :oP Men hon brukar inte protestera så värst mycket.. Hon är himla nöjd över det mesta oftast faktiskt. och allra nöjdast är hon i badet, hon verkligen älskar det!! Så idag får vi se om hon vill va i bärselen en stund!! :o)




Här umgickg hon med Ninen för nån timmesen!! :o)
Den är för intressant den!



Och nu efter mat slumrade hon till i min famn på 2 röda så vi får väl se hur de blir me badet nu..
Kanske senare!!



Fast sover helt gör hon inte, eller!? 
hihi sötnos!



Föresten, vi har ju sen ettpar veckor tillbaka gjort det där testet med att räcka ut tungan flera gånger
för att se om hon gör det oxå..
Men vi har vart osäkra på om det vart tillfälligt förut bara!
Men inte längre! Nu gör hon det nästan alltid när vi gör det :o)
Undra om hon är på g att falla in i en dröm här nu om att mamma och pappa räcker ut tungan åt henne jämt! haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: