H&M och snö!

Publicerat 2009-12-18 18:17:03 | i kategori

Hejhopp!
Här hemma sitter jag med kaffe vid köksbordet, Joline sover i babysittern, oxå PÅ köksbordet och Tobbe och Bubben spelar tv-spel!! hehe, dom har nog saknat varandra, eftersom Bubben vart utomlands och jobbat och kom hem idag och det första han gör då är att komma hit, till Tobbe och spela!! haha..

Hursomhelst.. Jag var iaf till affärn på förmiddagen och hämtade ut paketet från H&M, handlade lite nödvändigheter som blöjor, toapapper, tvättlappar osv.. mycket roligare att handla vad paketet innehöll, KLÄDER!! :o) 
Där var en tröja till mig och ett sett om tröja och byxa till Joline.. Men tröjan till mig "dög inte" så den ska skickas tillbaka! Det var en såndär tröja som sticks och det kan jag inte med.. så nepp retur på den! Men Jolines fina kläder får stanna.. det var även rea på det settet så jag gav bara 99kr för det.. BILLIGT! dessutom i större strl så hon kommer bli så fin i det sen när hon kan ha det.. strl 62, men ganska stor size av 62 tror jag, för det är ännu för stort. Hon har ju bara lite smått gått över till 62, men fortfarande passar 56 ganska bra! hon är där mittemellan nånstans i växten nu :o)

Föresten det var ABSOLUT INTE KUL ALLS att skrapa rutorna och ösa ner all snö som låg på bilen förut när vi skulle iväg, fyy faaan så tråkigt, och KALLT.. och jag var tveksam till att ta mig ut från uppfarten då det blivit en stor driva av snö precis bakom bilen där jag skulle backa ut.. men jag tog sats och loss kom jag, nästan utan problem!
Undertiden jag grejade med att skrapa rutor osv så åkte en traktor förbi en massa ggr fram å tillbaka, jag stod å undrade va fan han glodde på.. OOOUUPPS!! när jag kom hem igen hade han skrapat hela uppfarten ända fram till garageporten åt oss.. hur snällt som helst å där står jag och är dryg innan å undrar va fan han glor på.. men han väntade ju bara för att se om jag hade åkt än så han kunde skrapa bort snön!! Inte visste vi att dom skulle hjälpa oss med den sysslan! det underlättar ju faktiskt massor..

Vad kvällen blir av nu vet jag inte riktigt än.. Jag behöver städa lite men känner inte riktigt att jag orkar det idag!
Så det hoppar jag nog idag. Se om Joline kanske vaknar här snart så vet jag vad jag gör, myyyyyser i massa busmys!



 Här är kläderna till Joline från h&m..
 Ser vitt ut men det är jåååååååsa, och grågrön i velour!
Å jösses vad stort det såg ut såhär på bilden!
Och "snart" kan hon nog ha det lillskruttan, hjälp... stopp å väx!

Postat av: Linda Olsson

Va fiiint! =D



Tack gumman, söt du är <3

Din underbaring är också fiiinast i världen <3

Kom hit o lek med mig snart! =D

Puss!

2009-12-18 @ 18:53:34
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: