NINEN en favorit!

Publicerat 2009-12-17 16:45:39 | i kategori

Gó middag!
Den här dagen blev lixom igår, sovmorgon(middag).. hehe! Jag och Joline har sovit en himla massa, men vaknat mellan varven och bara myst oxå! Det är något alldeles speciellt det där med morgonmys innan man går upp! Vid 12 bestämde vi oss för att inte kunna ligga och dra oss längre!

Joline vaknade precis efter sin lilla sov-timme och undertiden hon sovit så har jag lagat lite mat! eller ganska mycket blev det.. det räcker både till Tobbe när han kommer hem sen, och matlåda till både mig och honom imorn! Kanske inte så kul att ätsa samma mat imorn men men det får gå!
Joline sitter i mitt knä nu och hon har favoritiserat väggen där klockan sitter på i köket, hon kollar alltid där.. undra om det är för att en mörk klocka sitter på en vit och upplyst vägg! så e de nog, intressant!


Fy fasn för att bege sig ut med bilen i snön igår! för de första så va de 7,2 minus ute å sen att försöka hålla sig på vägen oxå.. Usch inget man gör om man inte måste!!
Hursomhelt..

Igår kom Jolines fina paket på posten.. Tofflorna!!!! :o)


 Dom är strl 19 så det dröjer än innan hon kan ha dom.. men ack så söta!!




16 dec.
Detta kort tog jag igårkväll..
(datumen skriver jag för att själv komma ihåg så ni vet)
Har jag glömt att säga att NINEN är den största favoriten!!??
Den bratar hon som bara den med!
Och den går lätt före klockan på väggen, hehe!
Den fick hon av sin Fatser med familj :o)



16 dec.
Igår innan vi begav oss ut i alla minusgrader!
Overallen hon har nu är i tunnaste laget,men med filt över så funkar det!
Ska se om den svarta tjockare går om jag tar bort det lilla babyskyddet i bilstolen..
Overallen va ju så tjock så hon satt så packat.. men babyskyddet behöver hon ju inte då. för då är overallen stöd runtikring istället.. och hon har ju växt en massa nu så hon behöver nog inte den delen ändå..



16 dec.
Oxå igår!
somsagt hon har växt en himla massa :o)



17 dec.
Nattsuddare, innan jag kunde somna inatt..seeeent!



17 dec.
Men Joline sov så sött med rynkande ögonbryn.. hihi!




Här ser ni hur hon JUST NU ligger och pratar med NINEN!
Mammas knä och klockan dög inte längre!
vad är det för specielt med kaniner?? hehe


17 dec.


17 dec.


17 dec.

Nu säger vi hejs för en stund..

Postat av: Charlotte - Gravid

Hon är verkligen hur söt som helst, och hon verkar vara väldigt lugn, du har haft tur du :)

2009-12-17 @ 17:39:22
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: