Tisdag!

Publicerat 2009-12-15 16:47:28 | i kategori

God eftermiddag!
Vi har tagit oss en ganska lugn dag även idag.. Har bara dragit damsugarn ett varv, och småfixat lite här hemma! 
Sen blev det bad för Jolines del och dusch för mig och efter det slocknade Joline så sött i sin säng! Där har hon sovit nu ettpar timmar.. men vaknade till här nyss (trodde jag) så jag tog upp henne.. men nu ligger hon istället här i min famn och sover!! hon sa väl kanske bara till om nappen då jag trodde de va dags att vakna!! hehe. men bara mysigt att ha henne i famnen :o)

Snart kommer nog Tobbe hem skulle jag tro!! Och jag ska faktiskt snart här fortsätta med en del av städningen (torka av alla bänkar,ytor och fönsterbrädor) sånt som inte görs alltförofta här!



Bild från nyss när hon sov i sin säng.
Efter badet fick hon på sig bodysuiten från villervalla som jag köpte när hon låg i magen :o)
Även fast det är strl 62 så va jag ju bara tvungen att testa den nu när jag tvättat alla strl 62 kläder!!
Den sitter ganska bra på, men fick vika upp benen lite bara!!
Å jaa den är ju lite stor så 62 är väl inte riktigt dax än! men snart så :o)
har även en matchande mössa till denna! :o)
DETTA MED BARNKLÄDER ÄR FÖR KUL!!


 
Igårkväll.. Pappa/dotter-mys till SIMPSONS..
Dom va båda 2 precis lika inne i tvn här en bra stund!



Fast jag hoppas att hon låg där så nöjd pga myyys-värmen från öppna spisen.
För simpsons är ju inget hon ska tycka om.. ehummm!!
Fast det tycker dock Tobbe haha.



Sötnosa ligger och ler åt sin mamma!
Jag smälter <3



Strax innan läggdax igårkväll..
Ännu mer pappamys <3


Nu till städningen medans Joline fortfarande sover här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: