Ännu mera bebis!

Publicerat 2009-12-29 16:01:40 | i kategori

Bvc-besöket gick lika bra som alltid!
Joline väger nu 5270g och mäter 57,5 cm.. ännu mera bebis att gosa med :o) 
Tobbe va närmst i gissningen på vikten.. han gissade på 5250g.. Men precis innan jag la ner henne på vågen så gissade jag 5300 för att 5400 kändes ganska mkt ändå JUST DÅ! så jag va ju inte långt ifrån.. hehe!
och längden va jag ju himla nära på gissningen oxå! :o) Hursomhelst hon växer på bra som hon ska!
Nästa gång är det läkarkontroll i mitten på januari!!

Nu till något tråkigare! någon förjävla tråkigt! USCH !!!
Lägenheten ska besiktigas imorn bitti kl 9.. Och det betyder att jag får SJÄLV städa den idag! Fyfan vad trist!
Men det måste ju göras!
Just nu känner jag för att bara lägga mig i sängen och sova ettpar timmar! Men det hinns inte nu om jag ska bli klar med städningen innan kvällen! Det är en massa sopor som ska bäras ut oxå och en tv som ska köras hem till huset osv osv.. jävla grejande helatiden! Men det är ju vi själva som skaffat oss arbetet så "skyll sig själv"! haha!!
Det är väl bara bege sig iväg.. Nu har jag iaf ätit middag så jag är mätt å belåten(Tobbes matlåda som jag hade gjort iordning åt honom igår till idag).. han glömde den imorse så jag snodde tillbaka den! haha!

Hepp, åka till lägenheten nästa...
Hoppas jag återkommer med något roligare ikväll än prat om stääääääd! vart är bilderna lixom?? :oP
Fast iofs skulle det behövas städa här hemma oxå! Men ärligt talat så skiter jag i vilket idag..det får se förjävligt ut här hemma tills imorn..



Hej sålänge!

btw, känner ni för att städa en dag som denna så kan ni ju komma förbi lägenheten, jag lär va där ettpar timmar.. hahaha!! usch!
Postat av: Viktoria

Duktig tjej att växa bra.

Walter var 55 cm lång och vägde 4385 gr när han var 2 mån exakt.

Nu väger han nog 11 kg..Min lilla bebis<3

2009-12-29 @ 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: