Bad och besök-bilder!

Publicerat 2009-08-09 22:44:27 | i kategori

Lite bilder från badandet igår :o)



Tobbe Emm Erik.



Himla fint, ser visst ut som det är sena kvällen,
men det är bara kameran som fick de å se ut så.



Tobbe är elak och jagar i Emelie i vattnet så hon doppar sig! hehe



Å här hade Tobbe badad klart :o)



:o)




Lite bilder från när vi va hos Linda igår oxå



Sötnosa Kelly, i värsta söta klänningen!!



B1 och B2!!
haha jag kunde inte låta bli..



Hehe, lika nyfiken på vad som finns i min väska varje gång!!
"någon mobil här kankse?!?!" hihi




Tobbe i skuggan!!


JAG SAKNAR MITT PHOTOSHOP!! :o)

Postat av: Linda Olsson

MEN HÖRRÖ! Kolla min fläskmage! :P Fy va äckligt! =S

Ta bort!



Puss

2009-08-09 @ 23:25:06
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: sofia

hon är ju så söt den där lilla tjejen! måste ju va världens sötaste unge!

2009-08-12 @ 12:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: