Vagnen beställd!

Publicerat 2009-08-25 15:01:27 | i kategori Graviditet(Joline)

Jag är inte riktigt tillbaka än, men måste skvallra å säga att barnvagnen är beställd nu och kommer REDAN imorn :oD
Gissa om jag är glad! för det va inte bara lätt att hitta den då den jag skulle ha köpt här i stan vart såld dagen innan.. och dom är slut i hela sverige å tillverkas inte mer! det är nämligen en 09a jag stirrat mig blind på!! men det var värt allt ringande idag!!

Grejen va ju den att jag skulle få tag i liggdel i samma färg som sittvagnen.. å de va inte lätt..
för man måste köpa sittvagnen lixom för att få chassit.. å därtill sen så köper man liggdelen som i mitt fall är separat så attman byter från sitt å ligg med ett klick bara!!
Å inget ställe i hela sverige hade sittdelen i den färgen jag ville ha, men liggdelen fanns på 3 av de ställebn jag ringde!
Jävla dillemma utan chassit lixom.. hehe..
Men tillslut så hitta jag ett ställe som hade sittvagnen, då va ju frågan, har dom liggkorgen oxå eller ska jag behöve beställa den nånannanstans?!?! han kollade på lagret å sepåfan!! han hade även den ny i kartong som dom inte ens haft ute i butik, likaså sittvagnen :o) jag prutade såklart så de blev nästan samma summa som den jag först skulle köpt hemma..

Visar er när jag hämtat ut den imorn eller torsdag!!

Tobbe säger att han ska garva åt mig den dagen något händer den där vagnen, att den går sönder eller så.. just för att jag bara skulle ha DEN.. han tycker lixom inte det är värt det!!
Men joooråå vagnen ska man va nöjd med.. mycket annat får ju bli billigare osv då!!
och jag är ju mer kräsen än honom, och han la hälften av vad han tyckte en vagn va värd å jag resten, pga att jag är så kräsen!! SÅ, ALLA NÖJDA!


Dags att ta tag i dagen nu!!!
Ska nog ringa min äslakde vän Liiiinda å se va hennes planer för dagen är!!

Postat av: Linda Olsson

YEEEYYYY, tomorrow is the VAGN här!! =D

Puss<3

2009-08-25 @ 23:26:54
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hihi! JAAAAAA en liten räka ;) Haha! Kom förbi o visa mig vagnen sen ;) Även om jag redan vet hur den ser ut :P

Pusssss<3

2009-08-26 @ 08:38:08
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jaa! Då ska jag med, glöm inte bort det! ;) Me love IKEA! =D O extra kul med bebisshopping såklart ;)



Kaffe?

Puss<3

2009-08-27 @ 09:03:35
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej hej, ja jag vet när som helst kan det hända något! Vilket jag hoppas på :) haha

Jag skrev upp adressen till sidan där du kan hitta "schemat" :)



Kram

2009-08-27 @ 09:30:11
URL: http://c-overexcited.blogspot.com/
Postat av: Linda Olsson

Ingen STOR hemlis, du får höra när vi ses ;)

Åh, är den hemma nu!! Vi måste ses i helgen! <3

Pussss

2009-08-27 @ 22:37:42
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: