Spjälsängen på plats !

Publicerat 2009-08-08 23:31:45 | i kategori Graviditet(Joline)

Igår va jag  iväg och köpte SPJÄLSÄNGEN och madrass, äntligen står den i sovrummet.. Ja jag vet att det är hela 12 veckor kvar! Men sängen köptes och kördes ihopmonterad, och det känns lite onödigt att skruva ner den för att snart plocka fram den i vårat sovrum igen!! så nu står den här så fint. Dock inte möblerat som vi ska ha de än(sla planeras om lite), men den är här iaf..
Jag funderar på att bädda den en gång för att fota de hela och lägga upp bild här så ni får se.. Sängkläderna osv ska ju ändå tvättas innan användning så va gör de om de plockas fram redan en gång ?!? :o) Gud vad mysigt..

Det som fattas till sängen nu är underlakan, och kudde.. (jag vet att man kanske inte använder kudde och täcke så mkt utan mer filt, men jag vill ändå ha det i våran bebis säng ifall, eller annars att sova PÅ täcket, det hör till en säng å ska finas tycker jag när man bäddar den) :o)
Jag höll ju på att bli knäpp när jag skulle kolla så måttet på spjälskyddet passa, snörena som man ska knyta satt ju helt fel.. så jag kommer få knyta dom upptill.. fast de gör ju kanske inte så mkt.

Nu är det bara vagnen och skötbädd kvar.. och jag vill verkligen ha den jag tittat ut. vad jobbigt det är att fastna för något som man kanske inte får (vi är inte riktigt överens va de gäller vagn, hehe) men de ska vi nog lösa! :o)


Jag vaknade kl 8 imorse och blev tvungen att åka till affärn i bbg.. så dit åkte jag medans alla sov! Sen ringde Linda vid 11 tiden och frågade om jag skulle med till stan. Så Tobbe och jag åkte hem till dom, slängde av Tobbe hos Daniel å sen for jag och Linda till stan.. TREVLIGT! Blev lite shopping för både mig och Linda, och även en snabbfika på "lilla hem"
Jag shoppade en svart "halvbolero" och en skarfs/halsduk.. Supernöjd :o)

I eftermiddag har vi vart och badat i svarthäll?(tror de heter så), eller jag va bara i med benen för jag hade inte badkläder med mig, vilket jag ångrar för de va så skönt! Tobbe Emm å Erik va iaf i en sväng, sen blev de glass, (kaffedrinkar för mig å tobbe) i bbg.. myspys! å nu hemma är jag arg för att installationen av photoshop inte funkar som jag vill. men snart så ska de väl va fixat, bror får hjälpa. han är GULDVÄRD!! å han e ju datanörd så han kan ju ta mig fan ALLT!! haha

Jag ska ta mitt dåliga humör å göra nån nytta nu mitt i natten för sova lär jag inte kunna göra.. så jag får väl vika tvätt eller nåt en stund..
Bilder på säng och bad kommer sen eller imorn :o)

Puss C.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: