knäppa idéer

Publicerat 2009-08-04 17:55:39 | i kategori

Här truckas de på flitigt, Tobbe verkar inte vantrivas än med att va tillbaka på jobbet efter semestern. och just nu sitter han i telefon mest hela tiden tycker jag, hehe.. men då passar ju ja på med datorn :o)
Sitter just nu och avnjuter en Islatte(kaffe/vanilj), hur gott som helst.. En favorit! Jag köpte oxå en utan vanilj men den sparas till imornbitti :oP

å vetni vad jag kom på idag BARA SÅDÄR att jag vill göra, haha! Ja jag är lite knäpp men jag såg en glassbil i möte. och hur perfekt skulle inte de va för mig.. Att köra glassbil, att jobba så! några få månader kvar innan bebis tittar ut och ännu varmt ute och mycket säljande av glass. Träffa folk i arbetet osv.. jaa de vill jag göra!! :o) Men tyvärr kan man ju inte bara VÄLJA arbete hur som helst... och jag är ganska inställd på att jag inte hinner jobba innan bebis är här! men får väl se kanske hittar man nåt extra en liten stund :o)

Nu är vi i örebro trakterna, ska mot falköping å lossa där! Fast blir nog att stanna för kvällen innan lossning, och sen lossa imorn!
Tobbe låg vaken inatt och garvade åt nån humorfilm som tydligen va skitbra, jag va så trött så jag somnade även fast han låg ocg skrattade.. men den ska jag me se idag :o) se om jag skrattar lika mycke som han!



Här sitter jag med min dator och Islatte, medans Tobbe kör och även han dricker Islatte :o)


 
smarr :oP

 Jag kikar säkert in senare sen, ha en underbar kväll alla!
Puss C.
Postat av: sanna

tjena bruden, jag ska om jag kan lära dig allt jag kan ;) kan du inte be mannen svänga förbi junsele o köra mig hem ;)

2009-08-07 @ 13:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: