Vecka 27

Publicerat 2009-08-03 20:20:15 | i kategori Graviditet(Joline)

Jag har självklart inte glömt graviditets-veckobytet i torsdags(brukar ju ge det ett eget inlägg och välkommnande varje torsdag) men det blev så mycket med resan från Rättvik osv då, men vecka 27 är vi ju i nu. Och jag blir lika chockad varje gång jag tänker på det. hehe!!
Jag hann iaf med att ta en magbild i fredags som får bli vecka 27s bild (blev ju bara en dag senare än jag brukar).


Magbild v 26+1 (fredags)




Snart ni, så är naveln UTANFÖR, hahaha!

Mycket händer just nu, jag tycker magen växer så de bara knakar nu!
Å jag är såååå glad att inga bristningar kommit ÄN *peppar peppar*
När vi var hos fam Olsson i lördags och grillade och hade de gött så kände faktiskt
Linda en rejäl bebisspark :o)
Först högg de till som bara fan i revbenen(första gången det känts så hårt och lite obehagligt)
Stark tös redan, hehe.. Men då iaf när jag kände det så kom Linda fram direkt och satte handen på det stället
och hon fick sig en kick i handen oxå!! hehe.. MYYYYS!
Såfort jag sitter eller ligger still så busar och vänder sig bebis nuförtiden! Och definitivt varje morgon!
Morgongympa "mamma vakna" haha!
Jag har även börjat få lite svårt att sitta still för länge.
Det är obehagligt för magen då den börjar bli mer å mer ivägen!
Men vi mår kanon i övrigt!
Postat av: Linda Olsson

Awww, det va så mysigt att känna henne sparka! =D <3

2009-08-04 @ 09:59:37
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: