Shopping!!

Publicerat 2010-08-08 00:30:13 | i kategori Shopping/Tips

Ny bil blev det. Och vi är nöjda ;o)
Bilen är jättefin. Både perfekt familjebil(barnvagn/bilstols-rymlig) och även stilig.
Bilder på den blir tyvärr inte idag. Jag var ut nyss och försökte fota, men blev inget bra alls i mörkret. Så det får bli imorgon!

I väntan på biltitten när vi bestämde oss för att fördriva tiden på ikano så fick jag en födelsedagspresent i efterskott av Tobbe, inte vilken som helst! Jag fick en exakt summa(inte jämn siffra såklart, lite knepig siffra sådär haha) att handla vad jag ville för(kläder) och vad kan för en tjej som mig vara roligare present än det?? Dessutom mycket behövande sådan just nu(efter både viktnedgång och viktuppgång till mitt normala jag) Tobbe vet att jag älskar att shoppa kläder(även om det inte sker ofta). Så där var verkligen en överraskande present. Jag förväntade mig absolut inte det. Gissa om jag sken upp som en sol när han sa det, wiihooo!

Vi hittade även lite leksaker till Joline när vi sprang omkring därinne, lite plockleksaker och en lära-gå-vagn. Att plocka börjar bli intressenat. Och en läragåvagn är verkligen passande nu när hon reser sig upp och går mot allt.

Efter linköping blev det en sväng till Tobbes syster på en liten fika, trevligt som alltid. Kusin Walter är så gullig med Joline, så man smälter när man tittar på dom. Idag skulle han lixom säga åt Joline att "komma" och tog tag i hennes båda händer när hon satt på golvet och skulle ju visa "komma" och hjälpa henne upp, och hålla handen..
Men eftersom inte Joline går själv än så blev det lite svårt. Men jag höll sen i Joline så hon fick gå och Walter höll henne då i ena handen när vi gick. SÖTA ÄLSKADE UNGAR!

Jag fotade mitt shoppande lite när vi kom hem, dock inga kanonbilder, men jag var för trött förut för att engagera mig mer i det!

  
 
Spännande såklart..

 


  
  
  

Överdelar var det som behövdes/ville ha´s i min garderob, och den efterlängtade mysdressen hittade jag äntligen en passande, samt ettpar leggings och 3pack trosor ;o)

Nu blir det inte shoppande till mig på ett tag! Nästa som behöver kläder är faktiskt Tobbe själv.
Haha, ska man vara tråkig och ge honom samma present nu till hans födelsedag!?
Njaa han är nog inte lika pigg som mig på att handla kläder så där får jag nog komma på nåt bättre ;o) hehe.

När man blir helt överraskad såhär med present så är det såååå uppskattat, och på en helat annan nivå än när man innan fått en skymt av något.. Roligt på ett helt annat sätt..
Jag är mer än nöjd :o)

Sessan sover, Gubbarna spelar, Jag har nyss duschat och dragit på mig mysdressen(såklart) och nu är det bara slööööööööa för hela slanten som gäller, i kanske en timme till för min del, sen ger jag upp den här dagen!



Natti..

Postat av: Viktoria

Kanonfina grejer.

Blev det över till en godispåse sen????hehe

2010-08-08 @ 07:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: