Svullardag!

Publicerat 2009-06-25 23:51:47 | i kategori

Kvällen är SEG...
Jag är så himla trött nu, men kan inte slappna av så mkt så jag kan somna!!
Och nu är ju Scrubs "favvot" på tvn mää.. :o)

Tidigare ikväll så åkte jag till affärn (bbg) och handlade maat, Lyxade till med potatisgratäng och skink-schnitzel(stavas?) och vitlöksbearnaise till köttet... mumma!! himla tråkigt att laga mat till bara sig själv.. men jag va så sugen på nåt riktigt gott så de gick an ändå..

Jag bröt ihop förut, vet inte vart de kom ifrån riktigt.. hmm "gravid-hormonerna" kanske?!?!
Eller njaa lite befogat va de väl kanske, men kanske inte riktigt så illa som man kan ha trott om man såg mig..
Haha.. usch!!
Men nu e jag på bra humör igen iaf.. konstigt dedär!!

Vilken svullardag de blev av denna dagen.. :o)
Kebab/ris tallrik, Jordgubbar m mjölk, gratäng m kött, och nu päronsplitt.. GÖTT.. bara massa mer att skylla på när jag ställer mig på vågen.. mohahaaa..

Se imorn föresten hur mkt jag gått upp i vikt.. RUL dags igen!

Dags att koncentrera mig på tvn å scrubs sista tiden nu..sen sova kanske!!
Pusshej

Postat av: Fru Evelina

varför gör ni så många ultraljud?

hoppas ni får veta könet ifall ni vill! Vi ville men fick inte och jag blir irriterad bara jag tänker på det haha... det är ju liksom vårt barn, vi borde väl bestämma om vi vill veta eller inte :-)



kram

2009-06-26 @ 10:00:56
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

aha, ja då förstår jag!

vi har ju med bokat 3d/4d för 1500 men det är längre ifrån rul så bebis har nog växt ganska mkt sen dess :-)

hoppas ni får veta som sagt!

2009-06-26 @ 10:09:27
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tävlingen om Namnnappar är nu avslutad och vinnarna är presenterade på min blogg - kika in om det blev du?! Passa även på att delta i de andra tävlingarna jag har på bloggen, fortfarande stor vinstchans! Ha en fortsatt trevlig kväll. Kram Carolina

2009-06-26 @ 21:25:41
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: