Hösten är nog här!

Publicerat 2012-08-31 01:30:08 | i kategori Vardag

Jo visst är det nog så! Vardagen rullar på, ibland segare och ibland mer spännande ;) JAG är just nu inne i nån förnyarperiod. Igår shoppade jag äntligen den där vita soffklädseln jag tänkt på sååååå länge! De blev skiiitbra. Imorgon ska jag sätta mig på ellos.se å fasn klicka hem gardiner. Det om nåt är på tin!


De va inte de jag skulle skriva om.. De va ju hösten! Gillar inte. Men jaja visst kan de väl va lite mysigy å bullsa på sig koftor å mysiga kläder, inför vintern och mitt i allt elende sen kommer ju faktiskt den mysiga JULEN.. Ja tänk att jag pratar om julen redan!?

Anyway! Vi kör höst ett tag först va?!

Vi har precis haft höstens sjuka. Förkylning å feber. (antar att de blev basillusker från dagis). För minstingen var det värst med 3dagars ihållande feber! Nu är de bara eländig hosta som hänger kvar..

Imorgon? Shoppingsugen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: