VECKA 31!

Publicerat 2011-11-13 19:33:55 | i kategori Andra graviditeten

Då är alltså vecka 31 här, det går undan. Enligt mig och min kropp så följer det ganska bra faktabeskrivningarna man kan läsa på olika mamma/gravid-sidor. Men såklart vet man ju inte lika mycket om bebisen i magen som sig själv. Jag önskar jag visste precis hur lillebror har det därinne. Jag har mer och mer börjat fundera på bb-väskan och förlossningen nu. ca 9 veckor kvar. Och jaa vad tusan ska man packa? I ett senare inlägg får ni hjälpa mig/tipsa om saker att packa ;)

Sammandragningar har jag varje dag, både svaga men också lite kraftigare, ganska obehagligt ibland när man också är kissnödig ofta!
Det är ju nu bebisen ökar som mest i vikt och storlek och hittillt är det +9kg på vågen.. Så jag tror nog att jag kommer gå upp lite mer denna graviditet än förra(+12).
Men som förra graviditeten så hoppas jag att dom rasat bort på en vecka igen ;)


Nu är det alltså 69 dagar kvar till BF! iiiih!

Postat av: Angelica

Fina magen! :)



Snart måste vi fota på riktigt =)



KRAM

2011-11-14 @ 12:26:51
URL: http://angelicasandberg.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: