Som ett litet barn på julafton!

Publicerat 2011-11-14 22:30:27 | i kategori Vardag

Idag är jag på superbra humör. Jag längtar såå tills jag får hem mitt paket, förhoppningsvis i slutet på veckan! Men vad som är i mitt paket det får ni allt vänta med att få veta. Vem vet jag kanske är grundlurad. haha! Oj vad ledsen jag skulle bli isf.

Att jag hade vart så snäll trodde jag inte men,
Tack Tomten ;)

Postat av: Linda

Ja men du har ju inte heller så långt kvar, kommer gå jättefort. Ja du i min BB-väska, jag har som vanligt packat för mycket. men har bebiskläder, ombyte till mej, amningsilägg, filt till bebisen, läppsyl, amningsbh och en himla massa andra saker.

2011-11-15 @ 21:53:16
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja nu när det börjar närma sig advent och jul lär ju dagarna gå riktigt fort. Och då är det inte långt kvar tills ni får er lille goding. Spännande!

2011-11-16 @ 20:37:33
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: