Ligger fortfarande vaken på samma avdelnin...

Publicerat 2011-11-30 02:43:10 | i kategori Vardag

mms_img-83581719 (MMS)

Ligger fortfarande vaken på samma avdelning. Läget är fortfarande lugnt med sammandragningarna. Men jag vill inget annat än hem! :-(

Postat av: Linda

Förstår att du vill hem. Jag gillar inte heller att vara på sjukhus och speciellt inte att sova där. Jag kan aldrig somna. När Joppe föddes fick vi stanna kvar 4 dagar och jag sov ca 1 timme per natt då. Ville bara hem till min säng. Jag hoppas att du får komma hem imorgon och att lillebror vill stanna kvar några veckor till i magen. Kram

2011-11-30 @ 04:19:29
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: sandra

Jobbigt :-( har själv vart inlagd pga sen ma å vart då tvungen å va borta från sonen- svåraste jag gjort i mitt liv! Hoppas det löser sig för dig snart å att grabben vill stanna ett par veckor till :-) jag håller tummarna!

2011-11-30 @ 07:08:39
URL: http://loketok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: