GRATTIS MITT ♥ PÅ DIN 2 ÅRS DAG !!

Publicerat 2011-11-03 23:05:38 | i kategori Joline

Såhär såg det ut när prinsessan fyllde 1 år ;o)

 
 

Det har hänt lite sen dess ;o)

Dagen startade såklart med paketöppning i sängen.. Dock hann jag bara ner å förbereda och när jag var påväg upp för trappen med famnen full av paket så möttes jag av Joline där hehe.. Så vi hoppa in i våran säng och myste där en stund medans Joline slet upp sina paket (Glassen som annars är favorit sket hon fullständigt i) haha..

 
 





Sen var det full fart ner för att leka med de nya sakerna hon fick.. Det var verkligen rally här nere ett tag med dockvagnen. Och att få med henne på bild då var nästintill omöjligt! ;)

 

Efter lek och bus och knappt någon frukost så gick vi mot dagis(dock en timme senare idag, så lunchen va ju nära). På dagis flaggade dom för henne idag och såklart sjöng för henne också. När vi senare hämtade henne var hon superglad, och hade med sig ett litet fint armband som hon gjort, det visade hon så stolt upp sen sprang vi hem för att kolla så dockvagnen stod kvar, haha!
Till skillnad från häromdagen när hon absolut inte skulle med hem, och protesterade ganska så duktigt ;)


Och vilken tur att både vagnen och de andra sakerna låg kvar ;) söta lilla du!


 Jolines morfar klev snart innanför dörren, med ännu mer paket.. Och dom slets upp lika fort dom. Vad annars!?
 Joline har nog uppskattat sin dag väldigt mycket, och har nästan vägrat släppa vagnen emellanåt. Hon somnae dock mycket tidigare än vanligt, närmare bestämt 18.15 och hon somnar aldrig innan 21 annars! Men det blev galet så för en timmesen vaknade hon ledsen i sin säng, antagligen ont i magen eftersom hon inte hann med kvällsmat innan hon somnade. Men nuså sitter hon och äter lite medans jag bloggar.

 Nu kvarstår bara en massa mys innan vi båda sluter våra ögon för idag!

 **GRATTIS MIN FINA PRINSESSA
PÅ DIN STORA DAG**
JAG ÄLSKAR DIG TILL STJÄRNORNA OCH TILLBAKA

Postat av: Malin - Mamma till Alice och Lowe

Grattis i efterskott till stora tjejen!! :D

2011-11-06 @ 11:22:29
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: