Åka hem.. jiiiippiiii...

Publicerat 2011-11-30 11:37:10 | i kategori Andra graviditeten

Jag har inte sovit mer än max en timme inatt, och då inte sovit utan bara slumrat. Är supertrött.
Jag hatar sjukhus, och jag hatar att vara ifrån min Joline! usch. Sammandragningarna avtog snabbt igår. men natten har ändå vart hemsk här helt ensam.
Men imorse kopplades ctg på igen och med bra resultat. Inga direkta sammandragningar kvar och bäsen mår fint med jämna hjärtslag. Så efter prat med läkaren som var här och rondade kl 10 så får jag äntligen åka hem idag. Egentligen ville dom ha kvar mig tills ultraljudet imorgon kl 09. men nej jag åker hellre in då igen, bara jag får sova inatt.. och har dom ändå inte brottom med det ultraljudet idag och allt annat ser bra ut så är jag inte orolig för att åka hem och vila istället..

Jag får med mig bricanyl att äta var 6e timme, och så måste jag vänta här tills jag fått den sista sprutan i skinkan för lillebrors lungor i eftermiddag.. Sen så får jag åka hem och läga mig på soffan!

Ingen kan vara gladare än jag.. vet nu att bäsen har det bra därinne, och jag får träffa min älskade Joline senare <3

Postat av: Angelica

Skönt att få komma hem,

det är alltid skönast att kunna vara hemma.

Dock är det skönt att dom verkligen vill kolla upp så allt är bra med lillebror , det ska du vara glad för! <3

Och underbart att ni får ett ultraljud imorgon också!

Men förstår att det kommer vara underbart att få komma hem till sitt egna och till lilla Joline!



Massa kramar!

2011-11-30 @ 12:55:29
URL: http://angelicasandberg.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: