2års kalas 1.

Publicerat 2011-11-02 00:16:27 | i kategori Joline

Jaa som ni vet så blev ju Jolines kalas lite utspritt på olika dagar. hon fyller ju inte förens på torsdag den 3e egentligen. Men på vardagar är lite svårt att få till det så alla kan komma. och om alla ska komma samtidigt blir för mkt eftersom vi på min sida har väldans många kusiner till J och jag har inte så få syskon jag heller, hehe!

I söndags var iaf hennes mormor och alla mostrar här och firade och fikade :o)



 
Joline provar sina fina prinsess-skor och krona hon fick.. Mammas lilla prinsessa <3
Ser ni hur stolt hon är när hon går med dom!? hihi..

 



Tack alla ni som kom till Joline <3


(Idag förstod jag vad hon menade när hon hela tiden har pekat på sina prinsess-skor och sakt "Keeeiiiy" som ju är Kelly. Hon trodde då att Wilma ochså hette Kelly och att hon då fått dom av "Kelly" hehe)..
Alla är nämligen kelly, både irl och när jag sitter och läser barnbloggar, hihi!

Postat av: Linda Olsson

Awww, lilla sessan! Så fin! :)

Hihi, rolg hon är o kallar alla för Kelly ;) Dom kanske saknar varann lite? För Kelly frågade härom dan igen om inte Cicci o jojiiin kunde komma ;)

PUSS

2011-11-02 @ 09:37:56
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var kul att vi fick komma =)

Joline säger ju "Wilma" när wilma är med, men det kanske hon glömmer bort sen hehe

Vad bra att hon gillar sin present! alltid roligt att det man köpt blir uppskattat =) (fast det var ditt tips hehe)

2011-11-02 @ 19:28:59
URL: http://malinochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: