Onsdag

Publicerat 2011-05-11 17:44:02 | i kategori Vardag

Sorry för dålig uppdatering här.. men vi gör som alla andra och göttar oss i solen, och så surar jag endel också!
Det har man rätt att göra ibland väl?!

Tandläkaren ordnade sig ju bra, så jag har nu fått tid för undersökning/planering av uppläggning på mina 4 tänder som är i behov av vård.

Men istället strular telia med oss, suck. Vi har skaffat bredband/telefon hos dom på detta nya såkallade FiberLan., kombinerat bredbandstelefoni och bredband=allt på telejacket typ(invecklade grejer för en som mig). Vi tecknade abbonemang med dom och sen efteråt kommer vi fram till att det ju inte är färdigdraget(det där nya fibret som ska dras genom alla lälgenheter här). Det stoppades precis vid våran lägenhet, så grannen och alla åt ett håll har men inte vi. Så nu är det bara för dom att fixa, för nästa vecka hoppar det igång enligt avtalet. Sålänge skulle vi få våran telefon och bredband via ADSL och så ska dom dra det klart åt oss snart. jag fattar inte mycket men det blir nog bra.

Även strul ang min mobil hos dom. SUCK.
Eller välja annan operatör kanske? Njaa telia känns ändå safe på något sätt.

Idag har vi efter dagistimmarna vart ute i solen hela dagen, och nu har jag påbörjat dagens städning. Det är STORSTÄD och jag passar på att tvätta sofföverdragen också!

Hörs ikväll med badbilder och eventuellt någon filmsnutt :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: