3 missade dagar - personliga sanningar. Dag 9, 10 11!

Publicerat 2011-05-15 19:29:10 | i kategori 30 dagar..

♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.

Min tro:
Den punkten är inte riktigt för mig känner jag. Jag har ingen direkt tro. Eller alltså jag tror inte på något speciellt. Livet fixar allt på sitt sätt med hjälp av oss!
Det finns ingen som styr oss, det finns ingen som vet vad som händer oss efter döden, det finns ingen som ensam skapar.. i belive! Ibland försöker jag tänka såhär: kanske finns det någon/något som styr. Kanske är det så att någon elak jävel rensar ur världens befolkning emellanåt bara för att..(med tanke på alla sjukdommar å dödsfall) men nej jag tror inte på något!
Ska jag tro på något så tror jag såhär: Ödet, tur eller otur va gäller typ allt!

Det här hade jag på mig idag:
Tyvärr inget fotat idag, men när jag va hemifrån hade jag på mig min baggyjeans från lindex, linne från hm och jacka från veromoda. och nu hemma myskläder all over!(jag är nog den bekvämaste människan i stan). Det skaver, det sitter för tajt, det kliar, för smått, för långt.. jag kan bli precis tokig!

Mina syskon:
Jag har en hel drös av dom.. japp hur många som helst faktiskt! 8 stycken. och av dom är inte ett enda HELsyskon. De ni!

I åldersordning..

Carina 34 år i år.

Philip 31 år i år.

Claes 30 år i år.

Malin 28 år i år.

Pelle 26 år i år.

här mellan är jag!

Sarah(kusinsyster) 21 år IDAG!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: