Baskläder!

Publicerat 2011-03-26 10:00:17 | i kategori Shopping/Tips

Det blev en bloggfri dag igår. Vi inväntade Emm här på morgonen[igår] kl 09, sen efter dusch för mig och bad för J så åkte vi mot norrköping. Vi valde att ta oss en liten shoppingsväng. Emm skulle ha skor till avslutningen och jag till mitt problem igen behöver ju jeans[leggings] och baskläder. Och tro det eller ej, jag hittade lite smått i klädesväg men som jag trodde, INGA vanliga jeans[leggings].

När vi sen kom hem så monterade vi gunghästen fort som bara den eftersom Joline hade fått syn på kartongen och var jättenyfiken vad som var där i. Sen blev det en lugn kväll med kebabrulle och Let´s dance. Jag tyckte inte att rätt par vann, men Frank kom ju iaf till finalen :o)
 
 Jolines converse i strl 21 stannar, men mina i strl 37,5 var för stora så dom ska jag skicka tillbaka för storleksbyte. provade lite på stan igår och kom fram till att 36,5 är lagom! Så det dröjer nog ettpar veckor tills jag har rätt storlek hemma igen. Men det är ju inte riktigt vår än ändå.

Postat av: Linda

Vad fina kläder ni har shoppat! Synd att inte dina converse passade, men vad bra att Jolines gjorde det. Jag bara drar bilden dit, svårare än så är det inte :)

2011-03-26 @ 19:25:24
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: