Tisdag!

Publicerat 2011-03-22 12:14:01 | i kategori

Jodå, våran dag har startat här hemma också. Klockan 07.30 var jag uppe ;o) sovmorgon en stund alltså.. Tobbe och J var uppe tidigare än mig. Sen for vi till dagis 8.30. Lämnade J efter 5 minuter, lite skrik och ledsen efter att ha chockat sig själv med att vinka hejdå till mig, haha söta unge (reflex vid ordet hejdå). Men jag vände mig om och gick med en klump i magen. Det är ju ett måste när man väl sagt hejdå. Och ingen har ringt så det gick nog över fort, det var ju utelek ettpar timmar och Joline älskar att vara ute! 

Här hemma har jag hunnit plocka lite, måla skrivbordet(första omgången), bädda rent sängen och nu slösurfa. Vi ska hämta hem våran skatt 13.30 igen, längtar. Sen .. ja det är ännu ett frågetecken. Men med så fint väder så ska vi nog hitta på något skoj :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: